Názor k článku exPRESS: Podnikatelé neplatí faktury včas, může za to krize od jezevec - za "normální" firmu považuji v podstatě jakékoliv dodavatelsko-odběratelské...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 3. 2009 21:39

    jezevec (neregistrovaný)
    za "normální" firmu považuji v podstatě jakékoliv dodavatelsko-odběratelské vztahy vyjma právě pokusů typu zálohy na doménu, předplatné, lyonnes, zvonění do mobilu apod.
    zkuste se někdy podívat na nějakou smlouvu nebo obchodní podmínky - proplácí se faktura, nikoliv nějaké avízo. zkuste prodat na avízo auto, stavbu, službu, nebo aspon blbej počítač - a pak mi přijdte vyprávět jaký to bylo.
    neboli - NAPROSTO není problém vystavovat předpis k platbě místo faktury. problém je najít klienta, který je ochoten každý doklad zaúčtovat dvakrát, sám odvádět neobdrženou dph z dokladu ale za platby vám si ho odečítat až po zaplacení, riskovat že standardní doklad nedostane (třeba protože se vám nebude chtít) a platba bude nezaúčtovatelná do nákladů a on si dph neodečte, atd atd atd - - - obvykle totiž musíte uspět v konkurenci, a obtěžování klienta se může krutě nevyplatit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).