Podnikatelé se naučili porovnávat nabídky bank

20. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Ekonomická recese přiměla více než třetinu firem, že si sjednaly výhodnější finanční produkty u jiné než své první banky. Na tuto skutečnost zareagovaly především středně velké banky, které se přizpůsobily nárokům podnikatelů. Vyplynulo to průzkumu Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) mezi živnostníky a majiteli firem, který iniciovala GE Money Bank.

Krize firmy donutila lépe se zorientovat na trhu bankovních produktů. Z pohledu budoucích nákladů na finanční služby, může mít do jisté míry nuceně získaný lepší přehled o trhu bankovních produktů ve výsledku pozitivní vliv na jejich další hospodaření, uvádí Karel Havlíček, předseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Z průzkumu rovněž vyplynulo, že podnikatelé začínají být více spokojení s přístupem banky. Zatímco v roce 2009 se nelíbilo chování bank 71 % dotázaných, v současném průzkumu vyjádřilo nespokojenost 59 % respondentů.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).