Podpořte finančně svůj oblíbený fotbalový tým, i to lze odečíst ze základu daně

31. 7. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Sponzorstvím zpravidla označujeme finanční podporu některého ze subjektů v oblasti sportu nebo kultury. Může se jednat o příspěvek na různé akce či projekty. Sponzorství není zadarmo, sponzor očekává protislužbu.

Pokud má být výdaj na sponzoring brán jako daňově účinný, je potřeba požadovat od subjektu, kterému jsme prostředky poskytli, určitou službu – propagaci společnosti. Pokud by nebyla propagace realizována, jedná se o dar!

Takže, vystupuje-li podnikatelský subjekt jako sponzor, musí být jméno firmy nebo logo či značka uvedena na viditelném místě – např. na plakátech, vstupenkách apod.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).