Jsem sám komu ten článek přijde divný? Téměř každý se setká s tím, že se ho pojišťovna pokusí natáhnout při úhradě opravy z povinného ručení. A pak tam začnete míchat cosi s havarijním, o tom že mají lidé špatně smlouvy atd. Co má společného špatně udělaná havarijka s proplácením oprav z povinného ručení? Čekal jsem nějakou obhajobu pojišťoven, proč uplatňují amortizaci u téměř každého a místo toho je tam cosi o tom, že minorita klientů udělala něco blbě...
Mě ten článek divný nepřijde. Já například jsem u Slavie a mám s ní výborné zkušenosti. Přesto se najde řada lidí, kteří na ní nadávají. Jenže když pak čtu jejich komentáře, tak často i já (a to nejsem pojišťovák) poznám, že problém pravděpodobně bude někde trochu jinde, než na straně pojišťovny.