Vlákno názorů k článku Pomlouvají váš byznys na Facebooku? Na příliv nových zákazníků zapomeňte od P2010 - Kdo tyhle vyzkumy dela ? To ma byt...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2012 13:59

    P2010 (neregistrovaný)

    Kdo tyhle vyzkumy dela ? To ma byt zase reklama na nejake "socialni" sarlatany, kteri ted odborne radi kam umistit priblble Like tlacitko ? SEO uz se okoukalo, tak je treba prijit s jinou pitomosti.

    K tem jednotlivym bodum. Vetsina lidi stejne kouka jen na cenu. To ze se eshop prezentuje na FB beru spise jako minus, kdyz mrha svuj cas na takove pitomosti. Bude mit i profil na seznamce ? To jiste pomuze prodeji, urcite jim to nejaky SEO->social konzultant take poradi :-)

  • 10. 4. 2012 21:49

    aaa (neregistrovaný)

    Naprostý souhlas. Firemní FB profil jen bere čas a je stejně k ničemu. Důležitý je přehledný web a dobré služby. To je reklama sama o sobě. Navíc co se dá nabídnout na FB? Podle mne nic krom nic neříkajíc informací. Navíc mi přijde, že lidé díky FB hloupnou a věnují se naprostým pitomostem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).