Pořízení pojišťovacích produktů je v Čechách stále pohodlnější

24. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

S rostoucím významem internetu se každým rokem zvyšuje i pestrost a kvalita nabídky on-line pojišťovacích produktů a služeb. Internet totiž pro obchodní subjekty představuje zajímavý distribuční kanál. Výjimku netvoří ani finanční instituce, jimž tato cesta umožňuje vyšší flexibilitu poskytování svých produktů.

Internet je již každodenní součástí života většiny z nás. A procento těch, kteří se snaží ho využívat, neustále narůstá. Toho si všimli i obchodníci, kteří začínají internet využívat jako distribuční kanál, který poskytuje větší flexibilitu při poskytování služeb. Společnost KPMG ČR zveřejnila nejnovější průzkum, který potvrdil, že rozsah nabídky a kvalita on-line produktů a služeb, které poskytují pojišťovny působící v Česku, každým rokem roste. Klienti i pojišťovny si totiž uvědomují, jak jim uzavírání pojištění po internetu šetří prostředky i čas.

Mezi nejčastěji obchodované produkty patří cestovní pojištění společně s povinným ručením. Minulý rok se na trhu objevila i alternativa si po internetu sjednat pojištění havarijní. Skupina on-line produktů neživotního pojištění se letos zase rozšířila například o pojištění domácnosti, budov či pojištění právní ochrany. Jedna pojišťovna dokonce začala poskytovat pojištění prostřednictvím mobilního telefonu. Některé produkty se však elektronizace ještě nedočkaly. Jedním z nich je až na výjimku i životní pojištění, které je pro svou složitost stále uzavíráno na pobočkách. Výzkum poukázal i na to, že se zdokonalila reakceschopnost finančních subjektů na dotazy svých klientů a podstatně se zkrátila doba, po kterou lidé musí na svou odpověď čekat. Čtěte více: Blíží se nové trendy v pojišťovnictví

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).