Registrace do osmého ročníku soutěže WebTop100 jsou v plném proudu. Známo je již také složení odborné poroty, která bude přihlášené firemní weby hodnotit. V jejím čele je letos po dvou letech předsednictví Dany Bérové prezident sdružení TUESDAY Business Network Ivan Pilný.
Již osmým rokem bude odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing a odborníků na jednotlivé segmenty podnikání hodnotit firemní weby přihlášené do soutěže WebTop100. V jejím čele letos zasedne Ivan Pilný, IT guru a prezident sdružení TUESDAY Business Network. Členové poroty budou hodnotit weby dle pěti kritérií, kterými jsou použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a přínos pro uživatele. Hodnocení těchto oblastí odborně garantují porotci Martin Snížek (DIRECT), Lukáš Žitník (Gulage), Daniel Kafka (1. multimediální) a Martin Malý.
Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit prostřednictvím internetového formuláře jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami. Uzávěrka registrací je již 15. června 2009. Všichni soutěžící získají písemné zhodnocení svých stránek a tím i cennou zpětnou vazbu pro další směřování a vývoj. Součástí registračního balíčku je také vstup na odbornou konferenci WebTop100 a na slavnostní vyhlášení výsledků soutěže. Všechny přihlášené firmy zároveň obdrží odbornou studii o firemních webech shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání. Neméně důležitým přínosem účasti v soutěži může být také fakt, že jde o zajímavé srovnání s konkurencí ve svém oboru a inspiraci pro další rozvoj firemní on-line prezentace.
Oborovými specialisty v rámci poroty se stali například Michal Krsek (CESNET), Miroslav Sova (Internet pro všechny), Patrik Nacher (Bankovnipoplatky.com), Václav Miškovský, Ondřej Malý (LN), Petr Bým (Stavební fórum), Juraj Gerbery (Marketing & Media), Eduard Hlava (Neternity), Pavel Maurer (Grand Restaurant), Daniel Dočekal (Proximity) a Martin Charvát (Konektor).
Jsme rádi, že se nám i letos podařilo získat pro hodnocení webů fundované odborníky ze všech souvisejících oborů. Především díky tomu získají přihlášené firmy adresnou analýzu reflektující konkurenční požadavky v jejich segmentu,
upřesňuje vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.