Chápu pokutu, ale nechápu stěžovatele. Do schránky na Seznamu mně denně přijde asi (moment) 105 spamů dnes do 15:57. V čem je problém je ignorovat a naházet je do koše s označením SPAM? Představa, že bych si měl na všechny stěžovat je zkrátka nepředstavitelná ... smutné je, že za největší stěžovatele při čemkoliv považuji já osobně státní zaměstnance, kteří toto úsilí vyvíjejí v pracovní době. Ostatní na to prostě nemají čas.
Takové ty americko-čínské spamy na zvětšení mužského orgánu jde snadno vyfiltrovat a proignorovat (o to se postará automaticky spam filtr). Ale české firmy posílají emaily, které spam filtr obvykle neodfiltruje, nebo chybuje, je nutné se jimi prohrabávat, protože mezi nimi může být i důležitý email, klidně třeba upomínka.
Navíc spousta firem ignoruje požadavek na zršení zasílání, nemají funkční odkaz na odhlášení (třeba D.A.S. a ING - už 2x jsem poslal doproručený dopis poštou, aby mi přestali posílat jejich nabídky, a pořád to posílají).
Osobně dělím spam do dvou kategorií. Takové ty naprosto nesmyslné zprávy, které člověk opravdu obratem smaže. A druhou skupinou jsou cílené reklamní emaily českých firem. Častým nešvarem je, že je nefunkční odkaz pro odhlášení ze zasílání emailů.
Musím říci, že už jsem to v jednom případě také nevydržel. Nejprve jsem je vyzval emailem, pak telefonicky a když to po týdnu přišlo znova, tak jsem si na ně postěžoval. Od té doby je klid.
Může mi někdo poradit, jak správně postupovat s podáním stížnosti? Mám podobné situace, kdy dotyčné kontaktuji a sdělím svůj nesouhlas a přesto pokračují v zasílání. Ale je pravdou, že mi to zatím nestojí za to, abych se snažil vygooglit, jak to správně a efektivně provést. Dá mi tady (a také ostatním) ... radu jak postupovat? A co redakce tohoto portálu. Nechcete na to napsat nějaký článek jak se bránit nevyžádaným reklamním sdělením (včetně těch ve schránce typu "rychlá půjčka", "výkup zlata" apod.? Děkuji.
zde je vše potřebné
https://www.uoou.cz/nevyzadana-obchodni-sdeleni/ds-1493/p1=1493