Osobně dělím spam do dvou kategorií. Takové ty naprosto nesmyslné zprávy, které člověk opravdu obratem smaže. A druhou skupinou jsou cílené reklamní emaily českých firem. Častým nešvarem je, že je nefunkční odkaz pro odhlášení ze zasílání emailů.
Musím říci, že už jsem to v jednom případě také nevydržel. Nejprve jsem je vyzval emailem, pak telefonicky a když to po týdnu přišlo znova, tak jsem si na ně postěžoval. Od té doby je klid.
Může mi někdo poradit, jak správně postupovat s podáním stížnosti? Mám podobné situace, kdy dotyčné kontaktuji a sdělím svůj nesouhlas a přesto pokračují v zasílání. Ale je pravdou, že mi to zatím nestojí za to, abych se snažil vygooglit, jak to správně a efektivně provést. Dá mi tady (a také ostatním) ... radu jak postupovat? A co redakce tohoto portálu. Nechcete na to napsat nějaký článek jak se bránit nevyžádaným reklamním sdělením (včetně těch ve schránce typu "rychlá půjčka", "výkup zlata" apod.? Děkuji.
zde je vše potřebné
https://www.uoou.cz/nevyzadana-obchodni-sdeleni/ds-1493/p1=1493