Názor k článku Poštomaty přežily klinickou smrt a bojují nyní o druhou šanci od Mareš - Model, který vyžaduje předchozí součinnost podnikatele, je pochopitelně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 3. 2014 9:32

    Mareš (neregistrovaný)

    Model, který vyžaduje předchozí součinnost podnikatele, je pochopitelně "zadřený" už z principu věci. Proč nemají poštomaty svou vlastní doručovací adresu? Člověk by se zaregistroval jako uživatel poštomatu, zvolil by si doručovací poštomat, dostal by svůj kód, a ten kód by uváděl při zadání doručovací adresy na eshopu jako číslo "bytu" - a provozovatel eshopu by vůbec nemusel ani vědět, že adresa je "fiktivni" a že zásilka směřuje do poštomatu. Kdyby se uživatel někam stěhoval, nebo si chtěl příští balíček vyzvednout např. u práce a nikoliv u domova, naklikal by si v nastavení jiný doručovací poštomat. Cena za samotné doručení zásilky do poštomatu by se uživateli automaticky strhla z kreditu jeho účtu, nebo by ji uhradil vhozením několika mincí při vyzvednutí balíčku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).