Vlákno názorů k článku Pozor, startuje program placených lovců softwarových pirátů od Tom - Nejen, že nedokážete napsat článek splácaný z propagandistických...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 7. 2013 13:41

    Tom (neregistrovaný)

    Nejen, že nedokážete napsat článek splácaný z propagandistických slintů bez hrubek, ale fakt, že jako novinář vydáváte soukromou akci soukromé firmy s velice pochybným morálním profilem za boj České republiky proti pirátství je opravdu tristní. Staví vás do role placené novinářské děvky, která by neměla zastávat pozici zástupce šéfredaktora a pokud možno by novinařinu neměla dělat vůbec.

  • 11. 7. 2013 12:45

    Michael Hovorka, šéfredaktor

    Vážený pane,

    v prvé řadě je škoda, že se nedokážete pod svůj názor podepsat celým jménem, když jednoho z mých redaktorů nazýváte "novinářskou děvkou". Zároveň mě překvapuje, že jako jeden z pracovníků společnosti Seznam.cz IT department si nedokážete ohlídat IP adresu, z níž píšete, když už přidáváte veřejný názor.

    Zdeněk Vesecký je jedním z nejlepších redaktorů serveru Podnikatel.cz, který v jeho již šestileté historii dokázal neuvěřitelným způsobem zvýšit podíl článků na celkové čtenosti webu, a to díky jeho velmi originálním námětům, které pro server Podnikatel.cz proaktivně vyhledává. Jako zástupce šéfredaktora plní rovněž svou roli na jedničku.

    Považuji proto Váš slovní útok na Zdeňka Veseckého jako osobní selhání nad tématem, které jako IT odborník vnímáte velmi negativně.

    Přeji hezký den,

    Michael Hovorka
    šéfredaktor

  • 11. 7. 2013 14:08

    M.Pátík (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    nemůžu si pomoct,ale naprosto souhlasím z předchozím příspěvkem,krom možná toho hanlivého oslovení,ale myslím si že podpis jménem a ani ip adresa na tom nic nemění.Tak jako nevím kde berete tu jistotu že odborník v IT,jak vašeho redaktora nazýváte, se nemůže mýlit.Může vidět věci jen v úzkém pohledu své profese.Jak se říká pro stromy nevidí les.Ano Sw pirátství je špatné,ale navádění k bonzáctví a udavačství a ještě za peníze je mnohem horší.Je to pěkná vizitka stavu společnosti.Proč místo navádění k udavačství neděláte raději osvětu o free Sw a podobně.Místo toho tady propagujete názory nějaké Sw aliance,která ani u nás právně neexistuje.Jak už bylo napsáno utekla před důsledky svých pomluv a udavačských manýrů.

    S pozdravem
    Marek Pátík

  • 11. 7. 2013 18:04

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Taktéž naprosto podepisuji. Nechápu, proč jakýkoliv novinář dělá propagaci v ČR neexistující organizaci podvodníků, jejichž mediálním ksichtem je jakýsi Hlaváč. Organizaci, která se raději sama rozpustila, než by uhradila své závazky.

  • 20. 7. 2013 9:57

    vsak vy moc dobre vite (neregistrovaný)

    Penize je zpravidla ten nejprozaictejsi duvod proc novinar pise.

  • 12. 7. 2013 12:58

    Honza (neregistrovaný)

    Pane Hovorka, koukam ze vam to udavacstvi jde vyborne! Mel by jste jit bonzovat piraty :)
    Proc proboha pisete kde pracuje a co dela?
    Diskuze jsou svobodna vec a kdyz tu umoznujete prispivat anonyme, tak by to anonymni melo zustat.
    Tome: Souhlasim, ale slo to rict slusneji :)
    Prominte ale pisu anonyme a z mobilu. Nechci aby jste poskozovali meho zamestnavatele.

  • 12. 7. 2013 14:51

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Jojo, nejní nad teplej bonz. Kolik za tenhle nechutný propagandistický PR žvást BSA zaplatila?

  • 13. 7. 2013 11:23

    Tom (neregistrovaný)

    Vážený pane Hovorko,

    vydávání placeného udavačství za povolání lovce softwarových pirátů a propagace aktivit organizace BSA, nejsou z mého pohledu ničím obhajitelné. Oboje považuji za profesní selhání jak Vašeho podřízeného, tak Vás. Evidentně se v tomto názorově rozcházíme. Omlouvám se za použité slovo děvka, neboť do věcné a veřejné diskuze taková slova nepatří.

    Co mne ale doopravdy zarazilo, mnohem více, než článek samotný, je Vaše reakce zde v diskuzi. Krom jiného jste vyjádřil svůj podiv nad tím, že jsem nezamaskoval svou IP adresu, načež jste neváhal a zveřejnil jméno mého zaměstnavatele. Pevně věřím tomu, že jste to celé myslel jinak, než jako pokus o jakousi formu msty. A rád bych věřil tomu, že česká společnost ani čeští novináři neklesli ještě tak hluboko, abychom se kvůli projevení legitimního názoru museli stavět do naprosté anonymity a schovávat se za cizí IP adresy. V opačném případě by se jednalo o selhání, která sahá daleko za rámec Vaší osoby.

    Příjemný den i Vám
    Tomáš Kovařík

  • 13. 7. 2013 15:55

    qrs (neregistrovaný)

    Vážený pane Hovorko,

    vydávání placeného udavačství za povolání lovce softwarových pirátů a propagace aktivit organizace BSA, nejsou z mého pohledu ničím obhajitelné. Oboje považuji za profesní selhání jak Vašeho podřízeného, tak Vás.

    Přesně tak.

    Jen si nejsem jistý, proč (a zda tedy ještě vůbec) vážený?

    Napadla mě jedna scénka z kterési TV limonády:
    - Na shledanou, tešilo mě.
    - Mě teda vůbec ne.
    - Mě taky ne, ale chtěl jsem bejt aspoň slušnej.

    Co mne ale doopravdy zarazilo, mnohem více, než článek samotný, je Vaše reakce zde v diskuzi. Krom jiného jste vyjádřil svůj podiv nad tím, že jsem nezamaskoval svou IP adresu, načež jste neváhal a zveřejnil jméno mého zaměstnavatele.

    Tohle vypovídá o (neváženém) panu šéfredaktorovi dosti jasně.

    Pevně věřím tomu, že jste to celé myslel jinak, než jako pokus o jakousi formu msty.

    Já tomu moc nevěřím. Ale asi jste chtěl "bejt aspoň slušnej"... ;-)

  • 14. 7. 2013 20:25

    Luxor (neregistrovaný)

    Předpokládal jsem, že to neúplné zobrazení IP adresy má svůj důvod, právě v jisté ochraně soukromí. To že jako šéfredaktor zneužijete neveřejný údaj k veřejnému označení subjektu je na hraně, možná spíš za hranou. Hodně úspěchů v dalším počínání, server podnikatel.cz dávám "soukromý" ban a končím s ním. Šmírovacích společností už bylo v posledních týdnech dost.

  • 26. 7. 2013 12:08

    Ondřej Zdvořáček (neregistrovaný)

    Vážený pane šéfredaktore (ano, chci být věren druhotnému významu svého jména ;-) ) - sice bych některá Tomova slova nepoužil, zato mám na jazyku ještě horší: mluvit o "kradení" je na hraně i v diskuzi a v úvozovkách, v článku to znamená přímou neúctu k zákonnému pořádku (bylo by to sice "osočování" jen při ukazování na někoho konkrétního, ale takhle se zase blížíte "vyvolávání nenávisti", nebo jak se to přesně jmenuje...)!
    Kromě toho, jak už upozornili jiní, není zmíněna inherentní nezneužitelnost (přinejmenším tedy uživatelem) FOSS a minulost BSA, proti které je momentální ministr financí čistý jako lilium...
    Dále je tu otázka "hausnumer" v článku: je-li zdrojem BSA (a jiného jsem si nevšiml), kde je hranice PR?! "Značný rozdíl" 10 % (asi spíš procentních bodů, ne?) je už vyloženě vtip, o "spočtení" 1 % = 5,6 mld Kč ani nemluvě (ne, že by to bylo nemožné, jen na to čtenář musí koukat jako Mach a Šebestová a už na první pohled je to v rozporu s předchozím tvrzení o nejčastějších objektech "zneužití" (platba _zahraničním_ firmám těžko posílí _naši_ ekonomiku...)).
    Kdybych měl náladu dělat cizí práci, mohl bych takhle ještě chvíli pokračovat, ale vypíchnu už jen v článku se objevující pojem "d*** vlastnictví" - byť to možná soudci ještě nechápou, patří do stejné skupiny jako "konečné řešení" nebo "zvláštní zacházení" - "děvka" je v takové souvislosti ještě slabý výraz.
    Abych to trochu shrnul: to bych prosil, aby odborník vnímal velmi negativně, když jiný odborník drasticky selže v profesi jak své, tak jeho a žalování a nářek "vy jste moc osobní" rozhodně nepovažuji za adekvátní redakci - důtka před nastoupenou jednotkou je minimum! (přidal bych smajlík, ale ve skutečnosti je to myšleno naprosto vážně - dopouštíte se přesně stejných chyb, jaké Lupa každou chvíli vypichuje u firem, které nerozumí netiketě...)
    (uff, klasika - mizera udělá škodu mávnutím ruky a ostatní aby ji napravovali půl dne :-( )

  • 21. 8. 2013 0:20

    Sten (neregistrovaný)

    Vážený pane Hovorko, když už tu tolik obhajujete ty zákony, slyšel jste někdy o Zákonu o ochraně osobních údajů? Četl jste někdy Podmínky užívání serveru, kterému šéfredaktorujete? Tak doufejte, že tu žádný bonzák, za které ten článek tolik bojuje, není, protože jinak budete mít dost velký problém.

    Jménem se podepisovat nebudu, ještě byste toho zneužil. Kdo mě zná, ví, kdo jsem, a to úplně stačí.

  • 13. 7. 2013 15:42

    ppp (neregistrovaný)

    Pane Vesecký, nechte toho.

    Nejen, že nedokážete napsat článek splácaný z propagandistických slintů bez hrubek, ale fakt, že jako novinář vydáváte soukromou akci soukromé firmy s velice pochybným morálním profilem za boj České republiky proti pirátství je opravdu tristní. Staví vás do role placené novinářské děvky, která by neměla zastávat pozici zástupce šéfredaktora a pokud možno by novinařinu neměla dělat vůbec.

    Naprostý souhlas.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).