Dobrý den,
záleží, na jaké úrovni kampaně chcete mít. Pokud chcete mít pokročilejší kampaně, chcete správně měřit web a se SEO se někam posunout a nedělat ho jen tak pro nic za nic, tak Vám to zabere půlku pracovního času a hodně štěstí s učením se. E-commerce měření Vám správně na web jen tak někdo po přečtení článku nenasadí. Nemluvě o tom, že stále nebudete mít tolik zkušeností, co agenturní specialisté, podporu Google, lepší informace, nápady apod.
Pokud jste měl agenturu, která měla špatné výsledky a pouze z Vás tahala peníze, tak to byla špatná agentura, ale to, že mi jednou někdo špatně uvařil svíčkovou neznamená, že si jí mám vždycky vařit sama, protože jí žádný kuchař tak dobře, jako já neumí. A taky je třeba zamést si nejdříve před vlastním prahem, spolupracoval jste s agenturou pořádně? Dával jste ji dostatek informací a všechny podklady, o které si řekli?
Správná agentura si na sebe díky přineseným výsledkům vydělá, je to docela jednoduchá matika. A pokud máte nějaký menší e-shop, tak ano, nemusí se agentura vždy vyplatit, ale to by Vám správná agentura měla říct a nepříjmout každého. Větší e-shopy už pak musejí mít svůj in house tým a stejně se stavem na trhu práce část věcí dávají externě a né, že to dělá skladník o polední pauze.
Hezký den.