V reakci na titulek mě jen napadá - téměř každý eshop má dneska PPC reklamu a ty prudce rostoucí mají automatizační tool na PPC reklamu, jako PPC Bee.
Doba, kdy stačilo mít PPC jako zdroj nových zákazníků už je dávno pryč. Ještě před pár lety jsem se dostal na úvodní stranu Google se specifickými klíčovými slovy pro specifického klienta za padesát haléřů, když bych tam chtěl dnes, je to minimálně o nulu víc a to na ta slova necílí NIKDO jiný.
Udělat si dneska reklamu na "telefon Samsung" nedává smysl, lepší vytvořit reklamy rovnou typově vůči produktu ("Samsung Galaxy S9 modrý", "Samsung Galaxy S9 modrý 64 GB", "Samsung Galaxy S9 64 GB atd. atd. atd. atd.)", a odkazovat přímo na produkt s danými parametry, to je pak cílení jak má být. A hlavně díky automatizačnímu toolu za zlomek času.