Názory k článku PPL, Uloženka, Česká pošta: Bez chyb to v předvánočním období rozhodně nebylo

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 1. 2016 11:26

    Radek (neregistrovaný)

    Pěkný článek. S těmi výdejními místy typu uloženka naprostý souhlas. V e-shopu je nenabízíme, ale používáme PPL, které má výdejní místa Parcel shop a u nich pozorujeme přesně stejný jev - vysoké množství nepřevzatých zásilek. Jsem stejného názoru, jak se píše v článku, tedy že když balík leží kdesi na výdejním místě, tak to zákazníka tolik nenutí si ho převzít, jako když mu kurýr opakovaně zvoní u něj doma a uhání na mobilu.
    A s PPL před Vánocemi rovněž souhlas. Letos i loni před Vánocema fungovali perfektně, doručí vše, ale zákaznický servis je přehlcen. To se opakuje každý rok. Ale zase si říkám lepší než naopak, aby helpdesk pracoval perfektně a nic nedoručili... :-)

  • 24. 1. 2016 19:06

    zzz (neregistrovaný)

    jj, ČP je na pytel - a ostatní nejsou o moc lepší - když je někde někdo schopnej, tak je to dáno ochotou daného jedince, nikoliv funkčností spedičního systému

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).