Pracovní dobu i volný čas může zpříjemnit streamovaná muzika

5. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Digitální svět nabízí nepřeberné množství kvality na výběr. Díky internetu se se již nemusíme spoléhat na to, co nabízí české rozhlasové stanice a pokud nezapadáte do šedého průměru, který si nechává provrtávat hlavu českými hity z předrevolučních časů, můžete si vybrat z nabídky zahraničních serverů.

Oblíbenou službou je například služba Last.fm, která mixuje muziku tak, jaký je váš vkus. Databáze obsahuje tolik písní, že ani neriskujete, že uslyšíte jednu písničku hned za dvě hodiny znova, jako je tomu u nejčastějších rotací tuzemských rádií. K dispozici jsou i streamovaná rádia a videa.

Světlo světa spatřila na konci září také služba MySpace Music, jež nabízí uživatelům bezplatné streamování hudebních skladeb čtyř největších hudebních vydavatelských domů a nezávislých autorů a interpretů. Podobně jako tomu bývá u většiny amerických služeb i v případě MySpace Music je služba podle serveru Lupa.cz dostupná jen pro uživatele z USA, ale i to není překážkou. Stačí při registraci uvést, že jste z USA a už můžete vesele streamovat. Můžete si tak vytvořit vlastní playlist a procházením či vyhledáváním konkrétních autorů si tak namixovat před začátkem pracovní doby muziku dle svého gusta.

Pokud se však spokojíte s tím, co vám kdo nabídne a přesto chcete slyšet skvělé hity, nabízí se v Německu unikátní projekt – Deluxe Music. Jedná se o německou hudební televizi i hudební rádio, které můžete v Česku naladit prostřednictvím satelitu. (Každou sobotu od 21:00 do 00:00 Deluxe uvádí unikání mix světových hitů. Uslyšíte a uvidíte například hit Music od Madonny v samplu Michaela Jacksona.) Deluxe Music vysílá i streamovaně po internetu. V okně interaktivního přehrávače (pozn. dostupný i v anglické mutaci) máte na výběr ze streamované televize Deluxe Music nebo pouze jejího audia, či rádií Deluxe Radio nebo Deluxe Lounge. Poslech toho všeho je opravdu Deluxe.

Další tipy jsou na vás, připojte je v diskuzi.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).