Praní a žehlení přes aplikaci: V Česku se otevřou první čistírny Mr Jeff

16. 1. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Praní a žehlení patří mezi nejvíce nenáviděnou práci v domácnosti. Španělský start-up nabídne v Česku chytrou alternativu.

Objednat přes aplikaci a získat zpět čisté a vyžehlené prádlo? Tak bude zjednodušeně fungovat nová služba, kterou v Česku rozjíždí španělský start-up Mr Jeff.

První pobočka se otevře ještě letos v prvním čtvrtletí, a to v Praze. Klienti Mr Jeff si brzy budou moci vyprání prádla objednat prostřednictvím mobilní aplikace dostupné pro Android i iOS nebo na webových stránkách. Stačí zvolit čas a místo vyzvednutí prádla, které kurýr v daném čase vyzvedne a do 48 hodin přiveze zpět čisté a vyžehlené.

Praní a žehlení bude fungovat i na měsíčním paušálu

Služba cílí především na mladé a aktivní lidi žijící ve městech, kteří se nechtějí praním a žehlením prádla zabývat. Výhodou nové franšízy bude to, že si zákazníci mohou objednat službu buď jednorázově, nebo budou moci využít i měsíční paušál.

Psali jsme: Jak funguje byznys únikových her? Podívali jsme se přímo na místo dění

Podle našeho průzkumu je praní a žehlení pro 78 procent lidí tou nejvíc nenáviděnou prací v domácnosti, říká Eloi Gómez, generální ředitel a spoluzakladatel Mr Jeff, který zároveň nabízí českým podnikatelům příležitost s nízkými vstupnými náklady a rychlou návratností.

Podnikatel se může těšit na zisk až 70 tisíc korun měsíčně

Průměrný franšízant Mr Jeff získá svou investici zpět do 16 měsíců a po prvním roce může očekávat zisk přibližně 70 tisíc korun měsíčně. Franšízanti mohou počítat se silnou marketingovou a logistickou podporou a s nulovými licenčními a marketingovými poplatky během prvního roku podnikání. V Evropě Mr Jeff prodal už více než 60 licencí, konkrétně v Polsku, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, Španělsku a Portugalsku.

Mr Jeff je španělský startup, který vznikl v roce 2015 ve španělské Valencii, v současnosti působí v již 40 zemích v Latinské Americe, Africe a Evropě a v Jihovýchodní Asii s celkovým počtem 2000 prodaných franšíz. Společnost začíná poskytovat služby i v dalších segmentech, a to v kosmetice a fitness. Obě tyto služby, které fungují na stejném principu franšíz, jsou v České republice očekávány v následujících měsících.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).