Názory k článku Pravidelný zákazník utrácí víc a víc peněz. Jak ho poznat a získat?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2015 17:06

    wor (neregistrovaný)

    Zákazníkovi který utratí ročně několik desítek tisíc, ještě drze nase-ou na hlavu a ještě vysmějí do ksiftu.
    Za pravidelné útraty vám nabídnou jako bonus, výběr zboží navíc za 1000 Kč. Při objednávce se dozvíte že máte vlastně nárok jen na 200 Kč a při dokončení objednávky nebo převzetí zboží se dozvíte že slíbených 200 Kč nedostanete protože jste neměl objednáno za další 2000 Kč Flusnutím do ksiftu je arogantní a povýšenecká rada že si máte pečlivěji číst podmínky. Mají pravdu chlapci. Bohužel, pro ně. odešel jsem jinám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).