Představujeme porotu čtyř speciálních žebříčků soutěže WebTop100

31. 7. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: 518993
Přinášíme příběhy porotců, kteří mají letos na starosti hodnocení čtyř speciálních žebříčků: Microsite, Firemní Facebook Page, Mobilní web a Mobilní aplikace.

Toto je komerční sdělení. Server Podnikatel.cz není jeho autorem a neodpovídá za jeho obsah.

Žebříček Microsite se pomalu stává tradicí, firmy do něj mohou již čtyři roky přihlašovat weby, které jsou vytvořeny za účelem propagace konkrétního výrobku či služby a jsou obvykle zábavného či komunitního charakteru. 

Po loňském debutu žebříčku Firemní Facebook Page manažer projektu WebTop100 Pavel Kilian, očekává, že popularita tohoto žebříčku a zájem o něj dále poroste. Letos poprvé WebTop100 vyhlašuje soutěž o nejlepší mobilní web a nejlepší mobilní aplikaci. Pokud firmy provozují také verzi jejich webu uzpůsobenou pro zobracování na mobilních zařízeních či pokud prostřednictvím aplikace, kterou si mohou uživatelé stáhnout do ‚chytrého telefonu‘, propagují a poskytují své služby, mohou tyto mobilní weby a mobilní aplikace přihlásit do soutěže WebTop100 a porovnat je se svou konkurencí, říká Pavel Kilian.

Zjistěte, kdo bude letos hodnotit weby speciálních žebříčků, a prohlédněte si profily těchto porotců. Za připomenutí také stojí informace, že tento týden končí možnost registrace do soutěže WebTop100. Do 1. 8. 2012 platí LAST MINUTE slevy na všechny přihlášky.

Dominik Hrodek (Microsite)

Dominik Hrodek působí na pozici Deputy Managing Director v agentuře Dark Side a.s. Je členem presidia Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA M.K.). V letech 2009 – 2011 jako Marketing&Strategy Director spoluvedl OgilvyInteractive. Podílel se na strategii komunikace značek O2, Coca-Cola, SPP, RWE, Stock Plzeň-Božkov nebo COTY. Dlouhodobě se snaží zapojovat do aktivit spojených s rozvojem českého internetu a online marketingu. Mezi roky 2006 – 2009 pracoval v redakci týdeníku Strategie, více jak dva roky na pozici zástupce šéfredaktora. Posledních šest let pravidelně přednáší a publikuje v periodickém tisku a na internetových serverech na témata především z oblasti digitálního marketingu a nových médií. Dominik je členem odborných porot, které hodnotí úroveň marketingové komunikace. Historie mu zůstala jako koníček. Motto: Kavárna je mi bytem, pracovnou, hřištěm i přírodou… LinkedIn profil.

Daniel Dočekal (Firemní Facebook Page)

Internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, jeden z vlastníků agentury M.I.A. (později koupené Českým Telecomem). V Českém Telecomu zůstal a vytvořil portál Quick.cz. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz a jako konzultant několik let pracoval například pro Proximity Prague, Microsoft ČR či pro Ringier ČR, kde se pokoušel o rozjezd Gutenberg.cz, e-knižního obchodu a portálu. Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. Vedle www.pooh.cz provozuje další obsahové weby, například www.bookz.cz, www.feedit.cz či www.justit.cz. Témata, kterým se věnuje, aktivně školí v rámci aktivit Dobrého webu. LinkedIn profil.

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

Michal Maňák (Mobilní web)

Michal se specializuje na návrh webových stránek a aplikací pro klasické počítače a mobilní zařízení. Pro Michala jsou nejdůležitější uživatelé – stará se o kvalitu obsahu webů, ale i o různé formy uživatelského výzkumu, například s využitím webové analytiky. Michal je držitelem certifikátu systému Google Analytics. Michal začínal jako webový vývojář a kodér, proto klade vysoké nároky na přístupnost webů. LinkedIn profil.

Zdeněk Míkovec (Mobilní aplikace)

V současné době pracuje na katedře počítačové grafiky a interakce (ČVUT FEL) jako výzkumník a odborný asistent. Je vedoucím usability laboratoře na ČVUT. Je spoluřešitelem řady mezinárodních výzkumných projektů financovaných Evropskou komisí (Mummy, ELU, i2home, VitalMind, AEGIS, ACCESSIBLE). Jeho hlavním předmětem zájmu je problematika interakce uživatelů se speciálními potřebami (zejména zrakově postižení) a interakce ve speciálních prostředích (interaktivní televize, mobilní prostředí). Web Zdeňka Míkovce. LinkedIn profil.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).