Názory k článku Předváděcí firmy mají další fintu, hlásí provozovny do sálů hotelů a restaurací

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 2013 17:01

    JKL (neregistrovaný)

    Super je ten citát na závěr, že pokud firma na přednášce o zdraví má za cíl prodat produkty, tak je to "nekalá obchodní praktika" :-D.

    A jaký je asi cíl tohoto PR hemtu od paní "advokátky"? Je hlavním cílem edukace laické veřejnosti nebo je tím hlavním cílem spíše vlastní propagace s cílem maximalizovat svůj vlastní zisk? :-D

    Že se jedná o PR je zcela patrné i podle uvedení celého názvu AK, kde dotyčná působí a k tomu ještě tučně :-D. Protože kdyby byla hlavním cílem pouze edukace veřejnosti, pak je taková informace naprosto zbytečná, zrovna jako, že to říká do telefonu značky Nokia, když opouští supermarket Albert a míří ke svému vozu Škoda...

    Asi jsem byl uveden v omyl!!! Myslel jsem, že jsem vzděláván a přitom jsem masírován PR kecy... Žádám o okamžitý zásah!!! :-D

    Kdyby tohle skutečně byly nekalé obchodní praktiky, pak by bylo nelegální skoro vše, protože i hlavním cílem například zde serveru podnikatel.cz není poskytovat informace, ale PRODÁVAT REKLAMU.
    Informace poskytuje jenom proto, aby konzument spolu s informací konzumoval i reklamu - na web se samými reklamami by nejspíš moc lidí nechodilo :-).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).