Stejné postupy, stejné metody, taky vše v tabulkovém editoru a je to.
Podle zákona o DPH jsem dělal rádoby faktury pro zahraničí, které chce jen finančák. Vím, že tam jsou i náležitosti faktur, co na nich má být a co ne, takové ty zkrácené doklady a podobně, ale stejně je v tom bordel.
Já bych si ten elektronický podpis i zařídil, ale zase v tom bude ještě vetší bordel, až vyexpiruje, a už to nebude čistý obrázek, ale kdoví co, a zas to bude problém přečíst.
Stejně záleží na to, co si člověk na finančáku "ukecá". Někdy jsou rozumní a chápou, že se živíme i nečím jiným, než účetnictvím...
Taky jsem měl účetního, ale byly pořád problémy s tím, dát mu papíry, a pak od něho všechno dostat, vždy na něco zapoměl a dával mi věci natřikrát, snad se nestalo, abych mi něco nezapoměl vrátit.
Teď mám vše v tabulkovém editoru a ty sumy do přiznání k DPH jsem vyplnil za dvě minuty, vytisknul a je to. Vždyť tam vyplňuji jen 5 čísel, a vše se dopočítá samo.
A jak říkáš, je důležité mít věci pod kontrolou...
A s tím elektronickým podpisem, ať mi jdou někam. Co dostanu z finančáku, OSSZ a nebo jiného úřadu, to je zasraný DOC, žádné RTF, žádný ODT, ale uzavřený DOC, tak ať mi nemluví o podpisu, vždyť oni ani nejsou schopni poslat něco standardního, a otevřeného a tlačí do mě tyhle věci.
Myslím, že mít vyexportované účetnictví v HTML a faktury v GIFu je naprosto ideální forma, do které se podívá člověk i za 30 let, jakmile to začnu ukládat do uzavřeného PDF a s el. podpisem, tak tě pic...