Přímému prodeji se nebývale daří

4. 11. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

V Česku se přímým prodejem prodá zboží za více než šest miliard. V EU se mu věnuje více než čtyři miliony lidí, z toho v ČR 227 tisíc. Uvádí to asociace osobního prodeje.

Úspěch přímého prodeje tkví podle viceprezidentky Herbalife Edyty Kurek v důvěře, která je vytvářena mezi prodejci a jejich zákazníky. Přímý prodej je založen na opakovaném prodeji. Chcete-li být úspěšní, musíte se vracet ke svému zákazníkovi. Když zákazník věří vám i vašemu produktu a je s ním spokojen, nakoupí u vás znovu, sděluje Edyta Kurek.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).