Přímý prodej je unikátní možnost drobného podnikání

16. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Zisky z osobního prodeje v Česku meziročně rostou. Členské firmy Asociace osobního prodeje prodaly v roce 2007 o 7 % více výrobků než v roce 2006, píše server iDNES. Asi 200 tisíc prodejců prodalo výrobky za 4,5 miliardy korun. V Česku roste také počet prodejců. Osobnímu prodeji se v drtivé většině věnují ženy, ale jako možnost přivýdělku ho využívají i manažeři. Je to skvělý byznys, který dělám v Amway už třináct let. Hrozně mě baví a stále mě obohacuje, cituje server Radima Homolku, právníka z jedné z bank, který si měsíčně přímým prodejem přivydělá 70 tisíc korun. Roční příjem osobního prodejce se může pohybovat v sedmiciferných číslech.

Podle Asociace osobního prodeje je osobní prodej unikátní přiležitostí pro rozvoj drobného podnikání a vytváření možností pracovního uplatnění. Asociace se zaměřuje na etiku osobního prodeje i ochranu spotřebitele při této formě prodeje. Přímý prodej je založen na nabídce a případném následném prodeji osobám, které jsou prodávajícímu buď osobně známy, tj. členové rodiny, příbuzní, známí, spolupracovníci anebo osoby, které mu byly předem doporučeny jeho předchozími zákazníky, definuje Asociace přímý prodej.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).