Názor k článku Přinese nový zákon konec call center? Některá jsou skeptická od Michal Kubeček - tím by se zcela vytratila soutěž na mnoha...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2021 17:40

    Michal Kubeček

    tím by se zcela vytratila soutěž na mnoha trzích (energetiky, pojišťovnictví apod.) a například telekomunikační operátoři nebo dodavatelé energií by již cizím zákazníkům nemohli nabízet své služby

    To je hodně nestydatá lež i na poměry této prohnilé branže. Soutěž by se samozřejmě nevytratila a služby by nabízet mohli, jen by k tomu už nemohli používat jeden konkrétní způsob, který většina považuje za nejvíc otravný.

    Pro určitou skupinu call center by tato změna mohla být likvidační a mohlo by dojít k zániku těchto firem

    O důvod víc, proč ten zákon přijmout v původním znění.

    To je však jeden z omylů, které se ve společnosti rozšířily. Spravujeme pro naše klienty jejich zákaznické databáze a informační linky. Takzvané aktivní navolávání tvoří jen část našeho oboru

    Fajn, tak v tom případě jim velká část podnikání zůstane a likvidační to pro ně nebude.

    se může obrátit na svého operátora nebo i přímo na call centrum a oznámit mu, že si nepřeje být marketingově kontaktován

    Jasně, budu muset těm stovkám prudičů volat a každého jednotlivě prosit, jestli by mne nevyškrtli.

    Podle Věry Babišové se někdy stává, že se dovolají klientovi, který je s nabídkou odmítne.

    "Někdy"... to snad ani nestojí za komentář.

    Řada zákazníků však zapomíná na dříve udělené souhlasy, protože například volají jménem společnosti, se kterou má tento zákazník podepsanou smlouvu včetně souhlasu s kontaktováním.

    V praxi to typicky vypadá asi takto (tenhle scénář se opakuje nejméně jednou měsíčně): "My zastupujeme vaši pojišťovnu a byli jsme pověřeni, abychom s vámi projednali aktualizaci vaší pojistné smlouvy." -- "Hm... a která je to pojišťovna a o jakou smlouvu jde?" -- "No, to my nevíme, my zastupujeme víc pojišťoven." -- "Říkal jste ale, že vás moje pojišťovna pověřila tím, abyste to se mnou projednali. Tak snad víte, která to byla." -- "No, my zastupujeme víc pojišťoven, takže je mezi nimi určitě i ta vaše." -- "Jasně... tak na shledanou."

    Když tak o tom přemýšlím, to "na shledanou" je asi chyba, oni si to pak nejspíš vykládají jako ten "dříve udělený souhlas". :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).