Názor k článku Příští rok Den dopravy zdarma více zpropagujte, vzkazují e-shopy Heurece od jojo - Tragická akce, která je výhodná pouze a jenom...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2015 19:10

    jojo (neregistrovaný)

    Tragická akce, která je výhodná pouze a jenom pro Heureku, protože zákazníci eshopů klikají a klikají. Majitelům firem je to víceméně jedno, za ně zvýšený počet malých objednávek obstarají zaměstnanci a většinou neprodělají, byť houby vydělají. Takže všichni až na Heureku makají do úmoru a Heureka se směje. Otázkou je, jak dlouho. Počet Ověřených zákazníků Heurece prudce klesl, protože Seznam.cz Heureku zařízl letos v únoru v emailech s dotazníky, odesílaných zákazníkům a vzhledem k tomu, že v Česku má ohromná spousta lidí emaily na Seznam.cz, tak na tom Heureka hodně tratí. Jejich emaily končí ve složce Hromadné, což je v podstatě spam složka. Tratí na tom samozřejmě i malé eshopy, protože přišly o certifikát Ověřeno zákazníky, lidi s emaily od Seznam.cz dotazníky nevyplňují, páč končí ve složce Hromadné. Prostě, začarovaný kruh...

    A co se týče propagace Dne dopravy zdarma, tak je to stejné jako loni, kde si na to také spousta eshopů stěžovala. A nic se nezměnilo. Propagace žádná a Heureka jen počítá zisk!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).