Názory k článku Přístup obchodníků k zákazníkům je v Česku stále na štíru, říkají podnikatelé

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 1. 2013 11:24

    JKL (neregistrovaný)

    Jak, proboha, chcete příjemnou obsluhu, když ta obsluha nemá provize z prodeje a plat má takový, že když jí po zaplacení nájmu a jídla zbyde na konci měsíce 500 Kč, tak si může říct, že byl sakra dobrý měsíc?!

    Pokud má prodejce fixní mzdu 10 000 Kč, tak může dělat dvě základní věci:
    1) Být neochotný prodejce a jenom si to tam "odkroutit"
    2) Upustit toto místo ještě ve zkušební době a jít jinam, kde jeho energii ocení

    Ale představa, že dáte prodejkyni 10 000 Kč a ona tam bude celý den lítat od zákazníka k zákazníkovi s nadšením a energií, všechno jim vysvětlovat, ptát se jak se mají, pamatovat si jejich jména a prodávat kvanta zboží... To je opravdu jen představa a sen po alkoholovém opojení.

  • 23. 1. 2013 0:48

    P2010 (neregistrovaný)

    Jeste by mohl nekdo vysvetlit, jak je mozne ze obsluha v zahranici ma sice cca 4x vyssi mzdu, ovsem prodavane zbozi je tam nakonec levnejsi nez tady. Tento stav trva bezmala uz deset let. Dekuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).