Názor k článku Přístup obchodníků k zákazníkům je v Česku stále na štíru, říkají podnikatelé od JKL - Jak, proboha, chcete příjemnou obsluhu, když ta obsluha...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 1. 2013 11:24

    JKL (neregistrovaný)

    Jak, proboha, chcete příjemnou obsluhu, když ta obsluha nemá provize z prodeje a plat má takový, že když jí po zaplacení nájmu a jídla zbyde na konci měsíce 500 Kč, tak si může říct, že byl sakra dobrý měsíc?!

    Pokud má prodejce fixní mzdu 10 000 Kč, tak může dělat dvě základní věci:
    1) Být neochotný prodejce a jenom si to tam "odkroutit"
    2) Upustit toto místo ještě ve zkušební době a jít jinam, kde jeho energii ocení

    Ale představa, že dáte prodejkyni 10 000 Kč a ona tam bude celý den lítat od zákazníka k zákazníkovi s nadšením a energií, všechno jim vysvětlovat, ptát se jak se mají, pamatovat si jejich jména a prodávat kvanta zboží... To je opravdu jen představa a sen po alkoholovém opojení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).