Privátní značky, tzn. produkty, které si obchodníci prodávají pod vlastním názvem, jsou na vzestupu. Obchodníci si uvědomují jejich důležitost, a proto se u nich snaží udržet cenu, ale také dostupnost.
Poslechněte si podcast
Privátní značka znamená, že je dostupná ve všech našich obchodních domech, ve všech prodejnách. To znamená, že my ty dodavatele musíme velmi pečlivě vybírat a zejména musí být schopni zavážet produkty na naše centrální sklady,
říká vedoucí oblasti čerstvého zboží Kaufland ČR Blanka Bogel.
O úspěchu či neúspěchu privátní značky rozhoduje kromě ceny a dostupnosti také její kvalita
A to je to důležitější, kolik zákazníků si ten výrobek koupí opakovaně. Pakliže si ten výrobek nekoupíte jen jednou, ale vícekrát, znamená to, že pravděpodobně chutnal anebo je jako dobrý,
přidává svůj pohled Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Košík.cz.
Privátním značkám také napomáhá inflace. Lidé hledají produkty s nižší cenou, kterou privátní značky dokážou při dobré kvalitě nabídnout. A jak se ukazuje, začínají je vyhledávat stále častěji.
My to vidíme už v datech z prvního kvartálu letošního roku 2022, kdy zatímco obecně ten objem toho prodaného rychloobrátkového zboží klesá, privátní značky stále rostou,
přiblížil aktuální situaci Ondřej Tyleček, obchodní ředitel agentury Fairy Tailors. Více si poslechněte v podcastu, přehrávač je vložen v úvodu článku.
Zaujal vás článek?
Odemkněte si celý text za jednorázových 30 Kč. Stačí zadat váš e-mail a v dalším kroku vše odsouhlasit.
Již jste zaplatili? Vložte, prosím, váš e-mail a my vám zašleme nový odkaz pro odemknutí