Newsletteru mi chodi pomerne dost od firem, se kterymi jsem nikdy nic nemel. Namatkou mezi dobytek neschopny pritahnout zakazniky jinak nez obtezovanim patri mountfield, jakasi agentura descartes, nejaky joha sport nebo rajce. Na rajceti ucet mam, mam zvolene, ze nechci dostavat emaily, presto chodi.
Nemam zadnou pvinost neustale nekomu rikat "ne, ja fakt nic nechci". Proste je to sproste obtezovani, tak at se prekupnicci nedivy, ze je proti nim zakroceno.
Tyhle prasata mne taky pěkně štvou. Je potřeba to všude říkat a naučit své známé, aby u takových šmejdů nic nekupovali.
Další sviňárna, co některé obchody dělají, že po objednávce vám zaškrtnou odběr spamu – i když ho člověk předtím explicitně odškrtl/odmítnul. Proto je potřeba si po každé objednávce tohle kontrolovat a zaškrtnutí hned zrušit, než ta sračka začne chodit. Jsou to holt svině. Ještě lepší řešení je, udělat si pro každý obchod e-mailový alias a zapínat ho jen ve chvíli, kdy od nich čekám nějaký e-mail (tzn. v čase mezi objednávkou a doručením zboží).