Názor k článku Problémy u #EET nepřinesl život, ale špatně odvedená práce a ignorace připomínek od P2010 - Čistě po technické stránce to bylo taktéž nedomyšlené....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 12. 2017 10:44

    P2010 (neregistrovaný)

    Čistě po technické stránce to bylo taktéž nedomyšlené. nicméně narozdíl od jiných ministerstev alespoň použili standardizovanou technologii WS-Security.

    Rozhraní vůbec nepočitalo s chybami při komunikaci. Někdo od stolu vymyslel, že po chybě se transakce pošle znovu s příznakem "opakované zaslání", ale protože o tom samozřejmě nic nevěděl tak jim nedošlo, že takto nelze rozlišit chybu kdy komunikace selže již v požadavku (takže se nejedná o opakování) a kdy až při čekání na odpověď (pak se už jedná). V oficiální dokumentaci to mají stále tak nesmyslně popsané, jen v nějakém videozáznamu z konference přiznali, že ten příznak vůbec nepoužívají a případný opakovaný report stejné transakce ignorují aniž by to dali nějak vědět. Vrátí pro ni ale stejný FIK. Potíž je, že takto se chová pouze produkční rozhraní ale ne testovací, takže při vývoji nemáte žádnou možnost tento scénář odladit a ověřit, že tato neoficiální informace z nějakého videa (v dokumentaci to není) je pravdivá.

    Hlavně že je za každou ztracenou transakci pokuta 500 000 Kč.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).