Odkup třetinového podílu ve významném českém prodejci internetové reklamy se upekl koncem loňského roku. Kdo je Internet Trading, proč do něj Mafra investuje a jak se změní situace na trhu?
Internet Trading je jednou z nejvýznamnějších společností prodávajících internetovou inzerci, a ačkoliv si v poslední době některými svými aktivitami vysloužila spíše pověst prodavače teplé vody, nedá se popřít, že při nástupu internetové inzerce patřila mezi hlavní hnací motory jejího prodeje. Na rozdíl od velkých mediaagentur se totiž zaměřila především na střední a drobné podnikatele, které oslovovala šarmem svého call centra. Neustálým obvoláváním a nabízením reklamy se za osm let své existence dostala nejenom k obratům přes 100 milionů Kč, ale také k dvěma desítkám tisíc zákazníků různé míry spokojenosti s produktem. Čtěte více na Lupa.cz: Proč Mafra investuje do společnosti Internet Trading.