1. Extrémně nevýhodné uživatelské podmínky : Například Facebook uživateli neumožňuje smazat profil, zveřejněné informace se stávají majetkem Facebook Inc., Facebook může kdykoli profil smazat (např. budete robotem vyhodnocení jako spam), Facebook může kdykoli změnit podmínky poskytování služby (např. zpoplatnění firemních prezentací)...
2. Negativní ohlasy : V mnoha oborech podnikání se negativní informace šíří rychleji a mají větší dopad než pozitivní informace. Komunikaci na sociálních sítích nemůžete moderovat a proto vás snadno mohou poškodit různé fámy. Např. propagace na sociálních sítích není imho vhodná pro realitní činnost.
3. Špatný obraz sociálních sítí : Z hlediska propagace některých produktů jsou sociální sítě vnímány jako nedůvěryhodný médium. Je to podobné jako, když z důvodů budování značky se reklamní kampaň zřekne inzerce na billboardech a v bulváru.