největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
E-commerce
»
7 důvodů, proč nevytvářet firemní profil na Facebooku a Twitteru
»
Názory
»
Názor
Názor k článku
7 důvodů, proč nevytvářet firemní profil na Facebooku a Twitteru
od Vlastimil Ott - Naše cílovka na těch sítích ale je. Dospěli...
Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
3. 6. 2011 14:33
Vlastimil Ott
(neregistrovaný)
Naše cílovka na těch sítích ale je. Dospěli jsme k závěru, že využití každého média, který používá naše cílovka, je vhodné.
Jiná věc je, že se s tím učíme pracovat. Twitter nám funguje docela dobře, i když followerů máme na účtech relativně málo. Na Facebooku se učíme.
Za tyhle poznatky budu rád v diskuzích na našich webech (nebo mailem), tady jsem to našel zcela náhodou. Díky.
Vlastimil Ott, Liberix
Zobrazit celé vlákno
Komerční sdělení
Jak nepřijít o tržby a důvěru zákazníků. Prodejci by měli věnovat pozornost platebním bránám
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 17. 12. 2024
EUR
25,010
25,130
USD
23,760
23,940
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
ONLINE ŠKOLENÍ PRO MZDOVÉ ÚČETNÍ: legislativní novinky roku 2025
TAM CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji