Vlákno názorů k článku 7 důvodů, proč nevytvářet firemní profil na Facebooku a Twitteru od František Bártík - Přidám další důvody: 1. Extrémně nevýhodné uživatelské podmínky :...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2011 10:23

    František Bártík (neregistrovaný)
    Přidám další důvody:

    1. Extrémně nevýhodné uživatelské podmínky : Například Facebook uživateli neumožňuje smazat profil, zveřejněné informace se stávají majetkem Facebook Inc., Facebook může kdykoli profil smazat (např. budete robotem vyhodnocení jako spam), Facebook může kdykoli změnit podmínky poskytování služby (např. zpoplatnění firemních prezentací)...
    2. Negativní ohlasy : V mnoha oborech podnikání se negativní informace šíří rychleji a mají větší dopad než pozitivní informace. Komunikaci na sociálních sítích nemůžete moderovat a proto vás snadno mohou poškodit různé fámy. Např. propagace na sociálních sítích není imho vhodná pro realitní činnost.
    3. Špatný obraz sociálních sítí : Z hlediska propagace některých produktů jsou sociální sítě vnímány jako nedůvěryhodný médium. Je to podobné jako, když z důvodů budování značky se reklamní kampaň zřekne inzerce na billboardech a v bulváru.
  • 31. 5. 2011 17:30

    volani.webnode.cz (neregistrovaný)
    Mě třeba mrzí že jsem viděl na A4 kové papírové prezentaci reklamu na twitter, facebook, youtube a picasu a výzvu aby lidé podpořili Liberix tímto: Buďte naším fanouškem na internetu (Facebook. Twitter, openMagazin, LinuxEXPES).

    V mích očích to Liberix "shazuje" tím že používají a propagují facebook a twitter.
    Stejně to samé mi vadí u ČPS: https://www.ceskapiratskastrana.cz/forum/viewtopic.php?f=353&t=5509

    Občas jsem zklamán a nebo nechápu proč některé organizace a jedinci používají tato sociální média (ČPS bojuje prostřednictvím soukromé centralizované služby, s tlačítkem nahlásit závadný obsah, která má abnice nahradit ostantí formy internetové komunikace proti omezování a cenzuře internetu..) ..

    U ČPS jsou některé infromace pouze na facebooku a nebo jsou jinde přidávány opožděně a neúplně s odkazem na facebook :/
  • 3. 6. 2011 14:33

    Vlastimil Ott (neregistrovaný)
    Naše cílovka na těch sítích ale je. Dospěli jsme k závěru, že využití každého média, který používá naše cílovka, je vhodné.

    Jiná věc je, že se s tím učíme pracovat. Twitter nám funguje docela dobře, i když followerů máme na účtech relativně málo. Na Facebooku se učíme.

    Za tyhle poznatky budu rád v diskuzích na našich webech (nebo mailem), tady jsem to našel zcela náhodou. Díky.

    Vlastimil Ott, Liberix
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).