Proč vlastně Češi milují fast foody? Vysvětluje zástupce jednoho z nich

13. 9. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Česko se stává rájem franchisingu. Otevírají se stále nové značky a i ty zavedené rozšiřují počet svých poboček. Nejvíce jich mají fast foody.

Koncept franšíz úspěšně funguje po celém světě a ani Česká republika není výjimkou. Jenom letos míří do tuzemska přes deset nových franšíz a stávající zde otevírají nové prodejny. Největší počet franšíz se otevírá v oblasti rychlého občerstvení. To nám ostatně potvrdí i náš dnešní host Oldřich Peprla ze společnosti SUBWAY.

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).