Názor k článku Projekt opencard opět nezklamal, předvedl svoji neschopnost od Me - Dobíjení ve validátoru celkem chápu, ta data se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 1. 2009 11:54

    Me (neregistrovaný)
    Dobíjení ve validátoru celkem chápu, ta data se musí fyzicky dostat na tu kartu, nestačí to mít někde "online v databázi".

    Co je ovšem tragédie je to vracení na účet - když si něco koupím, tak to asi chci využít, ideální bych viděl třeba že by platnost byla třeba "měsíc od aktivace ve validátoru" a na aktivaci by byl řekněme "rok". Situace kdy má cestující na aktivaci "právě jeden den" je opravdu nešťastná a měl by na to být výrazně upozorněn.

    Osobně jsem měl štěstí že jsem šel kolem centra někdy v říjnu 2x ve všední den dopoledne, takže jsem 2x po 10 minátách vyřídil vše na místě i se slevou, ale takovéto zákeřnosti v eshopu by mne nejspíš také dostaly.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).