V insolvenci skončila společnost E.E.T. One, a.s., která nabízela pokladní systémy pod názvem eet1.
Včera rozeslala svým zákazníkům email, podle kterého byl na společnost podán dne 28.6. návrh na insolvenci. Kvůli návrhu nesmí nakládat se svým majetkem a na triku má další omezení.
Čtěte také: Do Účtenkovky se zapojí jen hrstka lidí, přesto do ní stát nalije miliony korun
Z toho důvodu nabídla svým zákazníkům přechod ke konkurenci. Zákazníky získá Dotykačka. Přechod je ale časově omezen do konce července. Pro podnikatele, kteří se právě teď nacházejí na dovolené, může být tento krok velmi překvapivý.
Zákazníky přebírá Dotykačka, ale jen do konce července
Zákazníci si navíc v internetových fórech stěžují, že jejich předplatné jim už nikdo nevrátí. To ale zástupci Dotykačky vyvrátili. Jak pro iDnes.cz řekl zástupce společnosti Dotykačka Michal Wantulok, firma klientům zachová již zaplacené předplatné. Dnes těm lidem emailujeme, SMSkujeme, naši obchodní zástupci je budou kontaktovat. U koho to půjde, nahrajeme mu náš software a zachováme podmínky, jaké měli, případně jim dáme zvýhodněnou nabídku na náš hardware,
řekl serveru Wantulok.
Čtěte také: EET? Není problém, říkají Vietnamci, mají z ní ale stále strach
Jak vyplývá z insolvenčního rejstříku, jen za P.R. služby dluží společnost E.E.T. One agentuře Hill+Knowlton Strategies necelé dva miliony korun. Další stovku tisíc korun dluží komunikační agentuře Wunderman, s.r.o. Podle iDnesu dluží také svým zaměstnancům – v součtu několik stovek tisíc korun.