Rady a tipy, jak na marketing, nejen pro začínající podnikatele

30. 1. 2024
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Podnikatel.cz s využitím DALL-E, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Každé podnikání je jiné a má svá specifika, ale marketing v něm může pomoci téměř každému. Jak s ním začít?

Server Podnikatel.cz přináší několik rad nejen pro začínající podnikatele. Na co by si měli dát pozor v rámci marketingu a co jim může pomoci?

Co se dozvíte v článku
  1. Klíčový je zákazník
  2. Jaké marketingové nástroje využívat?
  3. Platit, nebo ne?
  4. Zvládne podnikatel vše sám?
  5. Jaké nástroje využít?

Klíčový je zákazník

Petr Bureš, CTO agentury uLab, na úvod doporučuje začít se věnovat poznání svého zákazníka s tím, že aktivní získávání zpětné vazby, ať už po telefonu, e-mailu nebo přes nástroje, které sbírají zpětnou vazbu na webu (např. Optimonk.com), vám může efektivně pomoci rozvinout celé podnikání. Ať už validací vašich myšlenek, objevením nového potenciálu nebo např. v marketingu používáním správných slov, která budou s lidmi rezonovat a budou pro ně srozumitelná. 

U menších firem je velmi důležité hledat si svoji cestu a místo na trhu. Informace od zákazníků se ale ve firmách často nevyužívají anebo vůbec nesbírají. Přitom je to obrovské zlato, které i malé podniky mají k dispozici pro rozvinutí nejen marketingu, ale celého podnikání, zdůrazňuje dále.

Autor článku

Jana je redaktorkou Podnikatel.cz a její hlavní specializací je marketing, zajímá se také o firemní finance. Pravidelně hledá a píše nové příběhy podnikatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).