Názory k článku Rebranding – cesta, jak vylepšit pověst firmy

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 10. 2007 10:30

    krakonoš (neregistrovaný)
    Učebnicovým příkladem je Telecom, nyní vodoprd. Změnilo se prakticky všechno. Místo žlutozelenomodré kombinace jedovaté bubliny, služby se nenápadně zdražily (,,Balíčky", původně Klausův vynález se, jak vidno na hloupější část obyvatelstva ČR stále osvědčují),kvalita služeb je čím dál horší. Podstatné je jen to, že firma přesídlila do mnohem reprezentativnější budovy, management zbytněl a vesele si zvyšuje platy. Servisních techniků je zoufalý nedostatek, takže beznadějně nestíhají, v databázi klientů je binec a zastaralá infrastruktura, konkrétně kabelová síť, požadavky na nové služby, tak vehementně nabízené, většinou nezvládá. Opravdu si někdo myslí, že rembranding Vodoprdu pomohl?
  • 24. 5. 2012 11:33

    Pozorovatel (neregistrovaný)

    lahve dvě, obsah lahví zůstává zachován.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).