Ze se da do marketingu napsat cokoli je jasny. Reference se ale take da kopit. Bud penezi nebo protisluzbou. Je to celkem bezna praxe. Sam jsem toho byl svedkem. Zase az takovou vahu reference nema. A navic referenci se dozvite vetsinou jen kladnou. Zaporne se bezne nepisou. A uprava reference? I kdyz je blahova snaha zustat nestranny a opravit jen gramatiku, stejne si kazdy priohne vyzneni reference pro sebe. Takze v zasade jeto zase jen snuska "reci" tak jako v marketingu.
Ondřeji, samozřejmě se vše dá koupit. Je to spíš extrémní výjimka. I tak preferuji autentické video reference. Navíc pokud má firma stovky referencí, tak vyvrátí i takový argument.
Každopádně reference neznamená, že bychom někomu měli slepě věřit. To je jeden extrém. Druhý extrém je reference zcela ignorovat. V reálu je to jeden ze střípků skládačky na základě potom děláme rozhodnutí.