Společnost ARBOinteractive, která zajišťuje prodej reklamy na webech České televize, nesouhlasí s připravovaným návrhem zákona. Ten má zakázat veškerá obchodní sdělení na internetových stránkách této veřejnoprávní televize. Podle této společnosti se lobby soukromých médií snaží omezit reklamu na webech České televize.
Návrh zákona o České televizi má za cíl zrušit možnost reklamy nejen v televizi ale také na webech České televize. Úprava byla vsunuta do novely zákona na poslední chvíli a nebyl dán prostor k diskuzi odborníků z internetového prostředí. Návrh zákona sice ponechává možnost reklamních sdělení v televizním vysílání na programech ČT2 a ČT24. Reklamu na webech těchto kanálů ale neumožňuje. Na programu ČT2 a ČT4 může být reklama, zatímco na webu ČT2 a ČT4 nikoliv? Tento návrh postrádá logiku
, uvádí Michal Kašpárek, ředitel společnosti ARBOinteractive.