Názor k článku Sbohem, Pane Vajíčko! Reklama se dnes dělá jinak od Daniel Morávek - To, že televizní reklamy za socialismu byly duchaprázdné,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2007 10:53

    Daniel Morávek
    To, že televizní reklamy za socialismu byly duchaprázdné, neznamená, že teď jsou duchaplné. To, že za socialismu šel Karel Gott "na dračku", znamená, že za kapitalismu si "neškrtne"? V článku šlo spíše o to, že v současnosti se firmy nemusí spoléhat jen na jakkékoli televizní reklamy typu .."nejlépe pere..", "..po skrvně ani památky.." a "..že deset z devíti zubařů doporučuje..", ale že je znatelný posun k jiným formám, které se snaží oslovit cílového konkrétního zákazníka. Polemikou duchaplnosti jednotlivých reklam jsem se nezabýval.
    Až o tomto tématu budu psát příště, vy už tady.. :-)
    S pozdravem Daniel Morávek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).