Názor k článku Sbohem, Pane Vajíčko! Reklama se dnes dělá jinak od Daniel Morávek - Souhlasím s Vámi, i když velký podíl měl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2007 11:20

    Daniel Morávek
    Souhlasím s Vámi, i když velký podíl měl na úspěchu reklamy geniální Petr Čtvrtníček. Vždy si ale u těhle reklam, které si lidi zapamatují, říkám, zda vůbec kolikrát vědí, k čemu se vlastně vztahovaly. Známý kontroverzní slogan(který se zrovna mně osobně líbil:) "Maminko, až to budu natírat příště, vy už tady nebudete.." zná skoro každý. Když by člověk ale měl říci, ke které barvě se vztahoval, tak už hodně lidí tápe..
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).