Názor k článku Sbohem, Pane Vajíčko! Reklama se dnes dělá jinak od anonym - Také s Vámi souhlasím. Vtip je v tom,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2007 11:38

    anonymní
    Také s Vámi souhlasím. Vtip je v tom, že se takto reklama šíří sama a bez nákladů. Pokud potom tu známou tvář u vystaveného zboží použijete, tak lidé (vetšina) mimoděk sáhnou právě po tom výrobku aniž by si uvědomili proč. A o to v reklamě jde. Přitáhnout nerozhodnuté zákazníky. Na rozhodnuté to bohužel (no snad raději bohudík) nefunguje.
    Mimochodem ta barva byl Hammerite, ne? Jo a u Vodafone nejsem a Hammeritem bych si v životě nic nenatřel :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).