Máte pravdu, atak na emoce, prožitky a podvědomí zákazníka je skutečně trendem dneška. Strašně zajímavé jsou reklamní kampaně tabákových koncernů, které musím, ač jsem nekuřák, ocenit(i když možná spíše zatratit) za jejich vychytralost. Interesantní byl hlavně vývoj v USA, kde byly povoleny televizní reklamy na cigarety. Samozřejmě se zvedla prodejnost, s tím i ale protitábáková lobby, která také získala možnost dělat televizní antitabákovou reklamu. Ta byla účinná a proto tabákové koncerny samy prosadily zákaz reklam na tabák v televizi, s čímž zmizely i antireklamy a začaly se soustředit na filmový průmysl. Zaplatily nemalé peníze za to, aby James Bond kouřil, Rambo též a např.v Supermanovi v jedné scéně, kdy se asi minutu pere se zločincem, rozbijí "náhodně" zaparkovanou dodávku s reklamou Malbora.. Smutnou skutečností je, že ač to koncerny popírají, že se soustředí svými reklamami především na mladé lidi, nezřídka na nezletilé a "vychovávají" si tak vlastně dlouhodobé odběratele