Tu a tam některá ano - ale tu je obvykle nutno po chvíli stáhnout, protože se najde někdo podebraný, komu se nelíbí. Naprostá většina je ale myšlenkově stejně bídná jako za Vajíčka, jen jsou agresivnější a technicky lépe provedené.
To, že televizní reklamy za socialismu byly duchaprázdné, neznamená, že teď jsou duchaplné. To, že za socialismu šel Karel Gott "na dračku", znamená, že za kapitalismu si "neškrtne"? V článku šlo spíše o to, že v současnosti se firmy nemusí spoléhat jen na jakkékoli televizní reklamy typu .."nejlépe pere..", "..po skrvně ani památky.." a "..že deset z devíti zubařů doporučuje..", ale že je znatelný posun k jiným formám, které se snaží oslovit cílového konkrétního zákazníka. Polemikou duchaplnosti jednotlivých reklam jsem se nezabýval.
Až o tomto tématu budu psát příště, vy už tady.. :-)
S pozdravem Daniel Morávek