Vlákno názorů k článku Sbohem, Pane Vajíčko! Reklama se dnes dělá jinak od anonym - je taková, kterou lidi "žerou" aniž si to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2007 10:56

    anonymní
    je taková, kterou lidi "žerou" aniž si to uvědomují. Například .... a my jsme řekli ne..... Vzpomeňte si jak ji pan premiér mimoděk použil při obhajování čehosi v parlamentu a všichni poslanci smíchem zareagovali. To znamená, že všichni ji měli v podvědomí. Taková reklama je podle mne nejlepší.
  • 16. 11. 2007 11:20

    Daniel Morávek
    Souhlasím s Vámi, i když velký podíl měl na úspěchu reklamy geniální Petr Čtvrtníček. Vždy si ale u těhle reklam, které si lidi zapamatují, říkám, zda vůbec kolikrát vědí, k čemu se vlastně vztahovaly. Známý kontroverzní slogan(který se zrovna mně osobně líbil:) "Maminko, až to budu natírat příště, vy už tady nebudete.." zná skoro každý. Když by člověk ale měl říci, ke které barvě se vztahoval, tak už hodně lidí tápe..
  • 16. 11. 2007 11:38

    anonymní
    Také s Vámi souhlasím. Vtip je v tom, že se takto reklama šíří sama a bez nákladů. Pokud potom tu známou tvář u vystaveného zboží použijete, tak lidé (vetšina) mimoděk sáhnou právě po tom výrobku aniž by si uvědomili proč. A o to v reklamě jde. Přitáhnout nerozhodnuté zákazníky. Na rozhodnuté to bohužel (no snad raději bohudík) nefunguje.
    Mimochodem ta barva byl Hammerite, ne? Jo a u Vodafone nejsem a Hammeritem bych si v životě nic nenatřel :-)
  • 16. 11. 2007 12:16

    Daniel Morávek
    Máte pravdu, atak na emoce, prožitky a podvědomí zákazníka je skutečně trendem dneška. Strašně zajímavé jsou reklamní kampaně tabákových koncernů, které musím, ač jsem nekuřák, ocenit(i když možná spíše zatratit) za jejich vychytralost. Interesantní byl hlavně vývoj v USA, kde byly povoleny televizní reklamy na cigarety. Samozřejmě se zvedla prodejnost, s tím i ale protitábáková lobby, která také získala možnost dělat televizní antitabákovou reklamu. Ta byla účinná a proto tabákové koncerny samy prosadily zákaz reklam na tabák v televizi, s čímž zmizely i antireklamy a začaly se soustředit na filmový průmysl. Zaplatily nemalé peníze za to, aby James Bond kouřil, Rambo též a např.v Supermanovi v jedné scéně, kdy se asi minutu pere se zločincem, rozbijí "náhodně" zaparkovanou dodávku s reklamou Malbora.. Smutnou skutečností je, že ač to koncerny popírají, že se soustředí svými reklamami především na mladé lidi, nezřídka na nezletilé a "vychovávají" si tak vlastně dlouhodobé odběratele
  • 15. 10. 2017 1:41

    erae (neregistrovaný)

    "Geniální" Petr Čtvrtníček??? Ten přiblblík s vyvalenýma očima (Basedowova choroba?), který se na youtube vnucuje s prosazováním přichochcané, zdegenerované, vlastizrádné a vyžírkovské jeho jasnosti švancenberga, ten že má být geiální?? To si pražská kavárna a polistopadová komedianstská pavlač snad dělá prdel, ne?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).