Zakoupili jsme kalhoty, které však u švu na zadní kapse praskly hned po prvním vyzkoušení. Ke klahotám jsme dostali v obchodě zdarma pásek. Kalhoty jsem samozřejmě chtěla reklamovat, ale požaduji vrácení peněz, protože se vada na kalhotech opravit nedá a ty stejné již nemají. Prodavačka mi tvrdí, že si musím vybrat jiné zboží v téže ceně a pokud budu chtít vrátit peníze, což si není jistá a musela by kalhoty zaslat na 3
0-ti denní posouzení, musím ke kalhotám vrátit ještě pásek, který byl jako dárek a dle mého se na něj žádné závazky nevztahují. Bylo mi řečeno, že si musím vybrat jiné kalhoty a když se mi stejná vada stane i u nich třikrát, tak pak mi vrátí peníze, ale podle mě by se ta stejná vada musela vyskytnout u stejného opraveného kusu. Prosím objasněte mi jak to vlastně je. Mnohokrát děkuji Jana Štorková-prosím o odpověď na email. Nikijaho@email.cz