Reklamace v největších e-shopech ubývají

2. 12. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: 258398
Největším českým internetovým obchodům klesá reklamovanost zboží. E-shopu Kasa.cz se letos reklamovanost snížila z 4,4 % na 2,8 %.

Největším českým internetovým obchodům klesá reklamovanost zboží. E-shopu Kasa.cz se letos reklamovanost snížila z 4,4 % na 2,8 %. Také obchodní galerie Mall.cz serveru Podnikatel.cz potvrdila, že dlouhodobě u ní dochází k mírnému poklesu podílu reklamovaných výrobků. Průměrné procento reklamovanosti se pohybuje mezi 2 a 5 % podle druhu zboží a značky, upřesnila Michala Gregorová z Mall.cz. Mezi nejporuchovější produkty patří standardně elektronika, především mobilní telefony, MP3 přehrávače a GPS.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).