Retail in Detail 2011 se zaměří na čerstvé zboží

7. 2. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Letošní 15. ročník úspěšné specializované obchodní konference Retail in Detail – Fresh Food 2011 (23. 3. 2011, Hotel Olympik Artemis, Praha) se zaměří na jedno z nejžhavějších témat maloobchodu v CEE regionu, kterým je optimalizace nabídky čerstvého zboží. Z odborných analýz a výzkumů totiž vyplývá, že tato „mega-kategorie“ se zásadním způsobem podílí na vytváření image řetězce a jeho odlišení od konkurence. Současně má prioritní vliv na frekvenci nákupů a do značné míry definuje i cenové vnímání prodejny.

Platí při tom, že o tomto významném segmentu trhu je k dispozici daleko méně informací a znalostí, než o kategoriích balených trvanlivých potravin, nápojů či nepotravinářského zboží, proto je konference s tímto tématem tak potřebná a žádaná.

Akci organizuje společnost Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR.

Konference je určena pro top management obchodních řetězců a pro pracovníky z jejich nákupních a marketingových týmů a dále samozřejmě i pro management prodeje, marketingu a výroby zpracovatelů, producentů a velkodistributorů čerstvých potravin. V jejím průběhu budou diskutována tato témata: aktuální trendy trhu a příklady úspěšných řešení na straně obchodu i výroby. Účastníci budou mít možnost se osobně zapojit do diskuse o perspektivách budoucího rozvoje této klíčové kategorie.

Toto je P.R. sdělení.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).