Retail parky místo obchodních center pro Moravu

30. 12. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Česká republika zažije příští rok expanzi nových značek a maloobchodníků. Několik retailových parků má vyrůst zejména na Moravě. Důvodem je nulový přírůstek plochy v obchodních centrech a zejména pesimistické předpovědi ekonomů. Škrty ve státní svéře budou mít podle nich negativní dopad zejména na spotřebitele.

Největší retail park naleznou zákazníci ve slezském Centro Ostrava. Rozloha bude 4000 – 6000 m2 a k vidění tu budou obchody typu KIK , Lidovka nebo Takko Fashion. Hlavně na Moravě bude v příštím rocobchodní centra, zato několik retailových parků, expanze části maloobchodníků i příchod nový značek, povětšinou na bázi franšízy, doplňuje analytička DTZ Lenka Šindelářová.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).